Politica de Retur
Returul se poate efectua in doua moduri:
1. Returnarea produselor si inlocuirea acestora cu alte produse.
Daca, clientul alege sa returneze produsele comandate si doreste inlocuirea acestora, clientul ne anunta de decizia pe care a luat-o printr-un e-mail, mesaj pe pagina de Facebook, mesaj pe WhatssApp sau apel telefonic.
In momentul in care clientul anunta returul noi informam firma de curierat care preia coletul de la adresa comunicata de client, costurile de transport fiind suportate integral de catre client.
Foarte important- produsele din colet trebuie sa nu prezinte urme de uzura, sa nu aiba etichete rupte sau deteriorate si, sa nu lipseasca din continutul produselor!
2. Returnarea contravalorii comenzii.
Daca, clientul hotaraste ca produsele comandate nu se potrivesc nevoilor acestuia are dreptul la returnarea lor si optarea returnarii contravalorii comenzii.
In acest caz, clientului ii revine obligatia de a returna produsele in starea in care le-a primit, fara a rupe, dezlipi, deteriora etichetele sau ambalajele!
Returnarea baniilor se realizeaza prin virament bancar. In urma returului, banii vor fi virati catre client in maxim 30 de zile.
Pentru a evita situatile neplacute survenite ulterior sfatuim clientii sa solicite verificarea coletului (la curier in momentul livrarii).
Coletul se poate verifica doar dupa achitarea contravalorii acestuia.
Daca produsele din colet prezinta urme de uzura din urma transportului rugam clientul sa completeze un proces verbal in fata curierului semnat de ambii.